هواوی از سرور ذخیره ساز FusionServer Pro 2298 V5 رونمایی کرد

هواوی به تازگی از نسل بعدی سرور ذخیره سازی FusionServer Pro 2298 V5، یک رک ذخیره ساز 2 سوکتی 2U، رونمایی کرده که حداکثر 450 ترابایت ظرفیت ذخیره سازی را در یک پکیچ قابل کنترل فراهم می کند.

سرور ذخیره سازی FusionServer Pro 2298 V5 بر روی پردازنده Cascade Lake Refresh اجرا می شود که جدیدترین عضو خانواده پردازنده Intel Xeon Scalable است و فرکانس پایه تا 3.9 گیگاهرتز با توربو بوست 4.5 گیگاهرتز را ارائه می دهد. همچنین از حافظه با دوام Intel Optane DC پشتیبانی می کند. علاوه بر این، در یک فضای 2U ، رک سرور می تواند چهار درایو 2.5 اینچی و 24 درایو 3.5 اینچی و همچنین چهار SSD NVMe را در خود جای دهد و در کل ظرفیت ذخیره سازی 450 ترابایت را فراهم کند.

هواوی ادعا می کند که این سرور جدید 36 درصد عملکرد بهتری نسبت به پیشنیان خود ارائه می کند، ضمن اینکه برای مصرف بهینه انرژی برق از قابلیتی جدیدی Dynamic Energy Management استفاده می کند که به طور خودکار میزان استفاده از منابع برپایه بارهای سرویس نظارت کرده و حداقل قدرت را بر اساس استفاده از منابع تنظیم می کند.

با توجه به موارد اشاره شده، FusionServer Pro 2298 V5 در درجه اول به سمت مکان های کاری و سناریوهایی شامل تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، ذخیره سازی توزیع شده، ذخیره سازی تعریف شده نرم افزار، تهیه نسخه پشتیبان از داده ها، بایگانی و ذخیره سازی گرم و سرد با داده استفاده می شود.

دیدگاه ها