معرفی دوربین های امنیتی PNM-9322VQP و PNM-9022V هانوا تکوین

هانوا تکوین از دو دوربین مداربسته تحت شبکه جدید با نام های PNM-9322VQP و PNM-9022V رونمایی کرده که با تراشه جدید Wisenet7 همراه بوده و به مجموعه دوربین های چند جهته این شرکت اضافه شده است. دوربین 4 کانال PNM-9022V با استفاده از فناوری ترکیب آلفا تصاویر همپوشانی گرفته شده توسط چهار سنسور HD کامل خود را به یک تصویر بدون درز 8.3 مگاپیکسل 209 درجه در می آورد، بنابراین اطمینان حاصل می کند که اپراتور هرگز شخص یا وسیله نقلیه ای را که در یک منطقه وسیع در حال حرکت از دست نمی دهد.

مدل PNM-9022V همچنین برای گرفتن تصاویر 180 درجه مورد استفاده قرار گرفته و اپراتورها می توانند از قابلیت PTZ دیجیتال در دو کانال دوربین استفاده کنند. با داشتن Wisenet7 و لنز های کانونی ثابت 2.8 میلیمتری در دوربین 4 سنسوره PNM-9022V، قادر است تصاویر رنگی با کیفیت بالا را ضبط کنند، در حالی که سطح روشنایی به 0.03Lux می رسد.

فناوری تصحیح عدسی لنز (LDC) که توسط PNM-9022V استفاده شده، اعوجاج ایجاد شده از طریق استفاده از لنزهای زاویه دید را اصلاح می کند. PNM-9022V سازگار با قانون مجوز دفاع ملی (NDAA) دارای یک لیست چشمگیر از فناوری هایی است که برای محافظت از آن در برابر حملات سایبری طراحی شده است. همچنین از سیستم صدور گواهینامه اختصاصی دستگاه هانوا تکوین بهره مند می شود که گواهینامه های منحصر به فردی را در فرآیند تولید و فرآیند تولید در محصولات Wisenet7 تعبیه می کند.

در صورت ایجاد اختلال در شبکه، 2 اسلات Micro SD / SDHC / SDXC حداکثر 1 ترابایت فیلم یا داده را در لبه ذخیره می کند. ویدئو مربوط به هر حادثه ای که احتمالاً در قسمت ضبط شده از بین رفته، پس از بازیابی اتصال شبکه از دوربین می توان بازیابی کرد. PNM-9022V با به حداقل رساندن زمان لازم برای صرف در محل نصب، دارای یک صفحه پشتی لولایی است تا دسترسی آسان برای اهداف اتصال کابل را فراهم کند. نصب کنندگان باید صفحه پشتی را نصب کنند، دوربین را در جای خود ببندند و دو پیچ را محکم کنند.

ویژگی های اضافی شامل مجموعه ای از تجزیه و تحلیل هوشمند ویدئو (IVA) داخلی، تجزیه و تحلیل ویدئویی نقشه گرما، پشتیبانی از فناوری فشرده سازی مکمل Wisestream II و همچنین قالب های فشرده سازی H.265 ، H.264 و MJPEG. PoE+ و با رتبه بندی IP66 ، IK10 و NEMA4X است. علاوه بر این PNM-9322VQP با 4 سنسور و یک دوربین PTZ انتگرال، همچنین به منظور ارائه یک راه حل بسیار مقرون به صرفه برای شناسایی و ردیابی اشیا در مناطق کاملاً باز طراحی شده است.

گزینه ماژول های قابل تعویض لنز 2 و 5 مگاپیکسلی، سنسورهای دوربین را قادر می سازد تا با هم کار کنند و تصاویر 360 درجه با رزولوشن 20 مگاپیکسل را به صورت یکپارچه ثبت کنند. علاوه بر این، عنصر دوربین PTZ دستگاه می تواند برای بزرگنمایی و ردیابی یک شی متحرک یا انتقال به موقعیت از پیش تعیین شده توسط کاربر در هنگام تشخیص عملکرد عبور از خط دوربین چند جهته، پیکربندی شود. همچنین این امکان را دارد تا دوربین هایی را که مناطق مجاور را تحت پوشش قرار می دهند “تحویل” دهد تا اطمینان حاصل شود که اپراتورها هنگام حرکت از حوزه دید آن، به مشاهده افراد یا وسایل نقلیه ادامه می دهند.

دیدگاه ها