معرفی مدل های جدید ضبط کننده دیجیتالی سری XVR داهوا

داهوا به تازگی از سری جدید محصولات ضبط کننده های دیجیتالی خود که شامل XVR5104H-X-4P, XVR5108H-X-8P  و XVR5216AN-X-16P می شود رونمایی کرد. به لطف تکنولوژی HDCVI-PoC که انتقال داده های ویدئویی / صوتی / برق / اطلاعات را از طریق یک کابل کواکسیال مجزا فراهم می کند، همچنین موجب صرفه جویی قابل توجهی در سیم کشی و هزینه برق می شود.

دوربین های  HDCVI PoC به دو نوع حالت AT با حداکثر مصرف انرژی کمتر از 12 وات و حالت AF با حداکثر مصرف برق کمتر از 6 وات تقسیم می شوند. سری جدید ضبط کننده ها از دسترسی کامل به دوربین داهوا AT & AF PoC پشتیبانی می کند، بدون در نظر گرفتن سری دوربین و کیفیت تصویر، با زوم و یا لنز ثابت. درهمین حال، تکنولوژی PoC برای ضبط کننده ها ، امکان استفاده از کابلهای PoC برای اتصال به دوربین ها را فراهم می کند که یک راه پایدار برای تامین انرژی است.

یکی دیگر از پیشرفت های بزرگ داهوا دراین زمینه، کیفیت صوتی است. محصولات PoC داهوا از صدا با کیفیت پخش پشتیبانی می کنند که بسیار بهتر از انتقال کواکسیال معمولی است. علاوه بر این، محصولات جدید به اندازه کافی هوشمند هستند تا به طور خودکار بفهمند که آیا یک دوربین غیر PoC به سیستم متصل است و تصمیم بگیرد که آیا این قابلیت را در یک کانال خاص فراهم کند یا خیر.

کابل کواکسیال نیز هزینه بسیار پایینتری برای کاربران دارد، چرا که لوازم جانبی دوربین ها دیگر مورد نیاز نیست.که این امر موجب کاهش کابل کشی های بی مورد میشود. در مناطقی که هزینه نیروی کار بسیار زیاد است، سری جدیدی از فناوری داهوا از XVRs به احتمال زیاد هزینه ها را به نصف یا حتی بیشتر کاهش می دهد.

مزایای ذکر شده، سری جدید XVRهای داهوا به عنوان یک انتخاب منطقی در سناریوهای مختلف مانند مراکز خرید که نیازمند جایگیری دوربین ها در مکان های مختلف می باشد ، که به سیم کشی و به تبع آن افزایش بودجه می افزاید. یا پارکینگ در فضاهای باز که در آن کابل کشی بسیار سخت است استفاده از تکنولوژی POC بسیار ضروری است.

دیدگاه ها