آشنایی با سوئیچ Smart Wall Switch H1 EU شرکت Aqara

شرکت Aqara، یک ارائه دهنده محصولات خانه هوشمند، اولین Smart Wall Switch H1 EU خود را برای اروپا معرفی کرد. این محصول یک سوئیچ نور معمولی است که روش های جدیدی را برای کنترل روشنایی منزل و دستگاه های با سیم سوئیچ در اختیار کاربر قرار می دهد. به طور خلاصه، آنها جایگزینی مستقیم برای سوئیچ های داخل خانه هستند. Aqara Small Wall Switch از جعبه های دیواری گرد اروپا و جعبه های دیواری مربع 86 میلی متری پشتیبانی می کند.

سری Wall Switch H1 EU به همراه پشتیبانی از Neutral و No Neutral در طرح Single و Double Rocker موجود است. این شرکت جدیدترین سوئیچWireless Remote Switch H1 (Double Rocker) را با Wall Switch H1 EU معرفی کرد. هر دو محصول تازه از پروتکل Zigbee 3.0 پشتیبانی می کنند که ثبات، سازگاری، پاسخگویی و بهره وری انرژی را افزایش می دهد.

در بخش طراحی این محصول از یک قاب فلزی برخوردار است که آن را سخت تر و با دوام تر می کند. جالب اینجاست که از ترکیب دستگاه های هوشمند می توان در یک تنظیم دو طرفه استفاده کرد. این بدان معنی است که کاربر می تواند از طریق دستورات یا اتوماسیون محلی دستگاه متصل را از دو مکان مختلف کنترل کند. بعداً می تواند با دستیارهای مجازی همگام سازی شود تا کاربران بتوانند از طریق دستورات صوتی از آن استفاده کنند.

Wall Switch H1 EU با دستیارهای اصلی صوتی مانند Apple HomeKit ،Amazon Alexa ،Google Assistant ،IFTTT و موارد دیگر کاملاً سازگار است. علاوه بر این، محصول جدید ویژگی های اضافی مانند نظارت بر قدرت و حفاظت از اضافه بار را فراهم می کند. همچنین، همراه با یک نشانگر LED که کاربر را قادر می سازد کنترل دستگاه های هوشمند متصل به برنامه Aqara Home را بدست آورد. بی سیم سوئیچ H1 دارای عمر باتری 5 ساله است که در بین تمام دستگاه های مجهز به باتری Aqara طولانی ترین است. این دستگاه زمان پاسخ را به 50 میلی ثانیه کاهش می دهد و قادر است 7 عملکرد مختلف با قابلیت تنظیم را تشخیص دهد.

دیدگاه ها