رونمایی پاناسونیک از دوربین های امنیتی جدید i-PRO سری S

شرکت پاناسونیک دوربین امنیتی تحت شبکه جدید i-PRO سری S خود را عرضه کرد. این شرکت می گوید، با سری جدید i-PRO S، پردازش هوش مصنوعی موجود در محصولات برتر Panasonic i-PRO Sensing Solutions اکنون در یک دوربین میان رده در دسترس است. سری i-PRO S دارای یک پردازنده داخلی است که دوربین را به یک دستگاه محاسبه لبه تبدیل می کند که گفته می شود عملیات نظارت را بهبود می بخشد و همچنین امکان انتخاب و نصب برنامه های شخص ثالث را بدون اتصال مبتنی بر سرور یا ابری فراهم می کند.

همچنین گفته می شود که دوربین های جدید کارآیی کدگذاری H.265 قوی تری را برای حفظ پهنای باند شبکه و ظرفیت ذخیره سازی سرور و بهینه سازی پردازش تصویر قوی تر برای انطباق با تغییر محیط فراهم می کنند، که در نتیجه تصاویر واضح تر با نویز کمتر حتی در شرایط کم نور ایجاد می شود. علاوه بر این، سری S دارای طبقه بندی صوتی است، که به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از میکروفون اکسترنال زنگ هشدارهایی را برای صداهای هدفمند مانند شلیک گلوله، فریاد، بوق خودرو و شکستن شیشه تنظیم کند.

این دوربین ها همچنین با سیستم چند منظوره هوش مصنوعی i-PRO سازگار هستند – یک عملکرد جستجوی صرفه جویی در وقت که گفته می شود افراد یا وسایل نقلیه را به سرعت از طریق نرم افزار مدیریت ویدیو، Video Insight و Genetec پیدا می کند. سری جدید i-PRO S در حال حاضر در سه مدل دام داخلی، دام خرابکار داخلی و باکس داخلی موجود است.

دیدگاه ها