معرفی نرم افزار امنیتی HikCentral Professional 2.0 هایک ویژن

هایک ویژن نرم افزار امنیتی تازه به روز شده HikCentral Professional 2.0 (“HCP 2.0”) را عرضه کرده است که چند فید از روی سیستم های مختلف به یک پلفترم می آورد. HCP 2.0 را می توان برای اتصال آسان متمرکز انواع اپلیکیشن های امنیتی و تجاری به سیستم های امنیتی ویدیویی، سیستم های هشدار و کنترل دسترسی و موارد دیگر از جمله سیستم های شخص ثالث از طریق OpenAPI پیکربندی کرد.

9 برنامه کلیدی برای نیازهای تجاری متعدد

HikCentral Professional 2.0 چندین سیستم امنیتی و تجاری را با 9 برنامه اصلی ادغام می کند، و آن را برای طیف گسترده ای از سناریوهای امنیتی و تجاری مشترک که در ساختمان ها، کارخانه ها، فروشگاه ها، آپارتمان ها و موارد مشابه مشاهده شده، ارزشمند می کند. در این میان، دوربین های ویدیویی و هشدارهای امنیتی در پلتفرم ادغام شده اند تا مشاهده زنده و اعلان های به موقع هشدار را به شما ارائه دهند.

علاوه بر این، می توان کنترل دسترسی را برای اختصاص انواع مجوزهای دسترسی با استفاده از چندین روش از جمله تشخیص چهره، کارت های شناسایی، اثر انگشت، کد QR و سایر موارد ارائه داد. HCP 2.0 همچنین به افراد مختلف مانند مدیران منابع انسانی اجازه می دهد ضمن ارائه امکانات کامل گزارش، قوانین حضور و غیاب انعطاف پذیر از جمله برنامه برای کار در شیفت را تنظیم کنند. علاوه بر این، مدیران سایت همچنین می توانند از برنامه های مدیریت وسایل نقلیه و مدیریت بازدیدکنندگان برای ساده سازی مدیریت ورودی و همچنین پارکینگ در محل استفاده کنند.

بیشتر کاربران می توانند با تجزیه و تحلیل و گزارش هوشمند به HCP 2.0 اعتماد کنند – برنامه ای که داده ها را جمع آوری می کند و آنها را به گزارش ها و داشبوردهای قابل درک تبدیل می کند. این شامل وضعیت جریان، تراکم افراد و موارد دیگر است. برای تیم های مدیریت سیستم، برنامه تعمیر و نگهداری سیستم HCP 2.0 اعلان های زنگ هشدار و دستگاه و همچنین توپولوژی کامل شبکه و دستگاه را برای اقدام سریع و هدفمند در حوادث غیرمعمول تجسم می کند.

ایجاد سیستم های کاملاً یکپارچه با امنیت بیشتر و کارایی عملیاتی بیشتر

با HCP 2.0 ، کاربران به طور انعطاف پذیر برنامه ها را یکپارچه کرده و یک سیستم متناسب با نیازهای امنیتی و تجاری خود ایجاد می کنند. رویکرد واحد نه تنها آگاهی موقعیتی بیشتری را از محیط امنیتی آنها ایجاد می کند، بلکه منابع مدیریتی واقعی روزمره را که قبلاً توسط سیستم های متفاوت مورد نیاز بود کاهش می دهد.

به عنوان مثال، کاربران می توانند مدیریت بازدید کننده را با مدیریت سواری ادغام کنند تا بهره وری عملیاتی روزانه را برای امکانات ساختمان افزایش دهند. مدیران تسهیلات می توانند اطلاعات بازدید کنندگان را در سیستم HCP 2.0 ثبت کنند و – با اتصال به سیستم ANPR – می توانند بازدیدکنندگان را مجاز به پارکینگ در محل کنند. به همین ترتیب، این سیستم همچنین می تواند دسترسی بازدید کننده به مناطق خاص از محل سازمان را از قبل مجاز کند.

تجربه کاربری شخصی شده

HikCentral Professional 2.0 می توان متناسب با اطلاعات خاص را به کاربران داده می شود. این سیستم با سه نقش از پیش پیکربندی شده ارائه می شود: “نصب و مدیریت سیستم” ، “کنترل و مدیریت امنیت” و “مدیریت حضور و غیاب”. به این ترتیب، کارکنان منابع انسانی می توانند فید خود را برای نشان دادن وضعیت حضور کارمندان به صورت سفارشی تنظیم کنند، برای مثال، در حالی که کارکنان مدیریت می توانند امنیت امکانات را کنترل کنند. همچنین یک نقش سفارشی وجود دارد که می تواند متناسب با نیازهای خاص باشد.

شاید از همه مهمتر، HikCentral Professional 2.0 دارای یک رابط کاربری بهبود یافته باشد. کاربران می توانند کنترل پنل را متناسب با تنظیمات مشاهده خود پیکربندی  کرده و به راحتی کلیدهای اصلی ویدیو و دستگاه را با کشیدن و انداختن آنها در داشبورد، محل نشستن و شکل ظاهری آنها را تنظیم می کنند.

رابط کاربر پویا و بصری

HCP 2.0 همچنین شامل چندین داشبورد تصویری است که بینش اصلی امنیت و تجارت حاصل از برنامه های مختلف را نمایش می دهد و فرایندهای تصمیم گیری را با دقت و کارایی بیشتر تسهیل می کند. علاوه بر این، کاربران از نقشه های الکترونیکی سه بعدی استفاده می کنند که به وضوح وضعیت نظارت بر دستگاه را در مکان های مختلف نشان می دهد و با کلیک و تماشای فیلم های زنده مرتبط و سایر اطلاعات سیستم یکپارچه، هشدارهای فوری را به صورت تعاملی مدیریت می کنند.

دیدگاه ها