آشنایی با دوربین امنیتی Vicon V1020-WIR-360

شرکت Vicon دوربین چند حسگر Industries V1020-WIR-360 را عرضه کرده که ضمن ارائه عملکرد و کیفیت قدرتمند، نصب ساده را به کاربران ارائه می دهد. این دوربین استثنایی از چهار سنسور قابل تنظیم به طور مستقل تشکیل شده که نقاط کور را از بین می برد تا کاربران بتوانند مناطق بسیار گسترده را فقط با یک آدرس IP و کابل کنترل کنند. دوربین V1020-WIR-360 به مجموعه از سری Vicon نیز بوده و وسیع ترین منطقه را در اختیار شما قرار می دهد. این دوربین قدرتمند برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز مانند پارکینگ ها، فرودگاه ها، استادیوم ها، راهروهای تجاری ساختمان، انبارها و موارد دیگر بسیار مناسب است.

این دوربین مولتی سنسور با حسگرهای 5 مگاپیکسلی در دسترس بوده و با ایجاد یک مدل 20 مگاپیکسلی، کیفیت تصویر استثنایی را برای هر کاربردی فراهم می کند. این دوربین چند حسگره دارای استاندارد IK10 برای محافظت در برابر خرابکاری و IP66 برای مقاومت در برابر سخت ترین محیط است. دوربین چند حسگر V1020-WIR-360 به گونه ای طراحی شده که از راه دور از طریق رایانه شخصی پیکربندی شده و نیاز به چندین نفر برای نصب را از بین می برد. به کاربران این آزادی را می دهند که بدون نیاز به نگرانی در مورد تغییرات نصب دستی، FOV خود را در صورت لزوم تغییر دهند.

این دوربین از پیش تنظیماتی برای نمایش 270 یا 360 درجه ارائه می دهد که همراه با آن، کاربران همچنین می توانند از طریق کنترل PTZ مستقل هر سنسور نماهای سفارشی ایجاد کنند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند حداکثر در دو ایستگاه از پیش تنظیم شده توسط کاربر تعریف کنند، در حالی که هر ماژول دوربین به طور مستقل قرار گرفته و در صورت لزوم بزرگنمایی می کند، و نظارت بهینه را فراهم می کند.

دوربین های چند حسگر سازگار با ONVIF با اکثر پلتفرم های بزرگ VMS و Valerus تاییدشده Vicon یکپارچه می شوند. هنگامی که با Valerus ادغام می شود، دوربین چند حسگر از جستجوی موزه برای ساده سازی تحقیقات امنیتی پشتیبانی می کند. این دوربین های قدرتمند همچنین جزئیات خارق العاده، شبانه روز را ارائه می دهند. با True WDR، دوربین ها می توانند بر شرایط چالش برانگیز نوری در طول روز غلبه کنند، در حالی که نور 131 فوت IR تضمین می کند کاربران می توانند همه جزئیات را حتی در تاریکی شب ببینند.

دیدگاه ها