سوپرما X-Station 2 جدید با پشتیبانی از دسترسی موبایل، کارت های RFID

شرکت سوپرما (Suprema) از معرفی محصول جدیدی به نام X-Station 2 خبر داد. این محصول جدید یک ترمینال هوشمند همه کاره با گزینه های اعتبار دسترسی به تلفن همراه، QR، بارکد و همچنین کارت های RFID و PIN است. این ترمینال می تواند کدهای QR و بارکدی را که شامل حداکثر 32 رشته کد ASCII صادر شده در سیستم های Suprema BioStar 2 یا شخص ثالث است، بخواند.

X-Station 2 همچنین می تواند با سیگنال های NFC و BLE ارتباط برقرار کند و به دارندگان دستگاه های اندروید و iOS اجازه استفاده از دسترسی تلفن همراه را می دهد. X-Station 2 مجهز به فرآیند راه اندازی ایمن، پروتکل دستگاه نظارت شده (OSDP) و دوربین هایی برای ضبط تصاویر، ضمن حفاظت از داده های کاربر، امنیت را بهبود می بخشد. نصب، استفاده و نگهداری X-Station 2 نیز با امکاناتی مانند Power over Ethernet (PoE)، رابط کاربری گرافیکی بصری در صفحه لمسی با عرض 4 اینچ و درجه بندی IP65 آسان است.

گزینه های مختلف اعتبارنامه X-Station 2 به شما امکان می دهد انواع نیازهای کنترل دسترسی را برآورده کنید. برای بازدیدکنندگان می توان کد QR یا کارت دسترسی موقت تلفن همراه صادر کرد، در حالی که کارمندان و کاربران ثبت نام شده می توانند از کارت های RFID و کدهای PIN برای دسترسی به مناطقی که به امنیت بیشتری نیاز دارند، استفاده کنند. با استفاده از اپلیکیشن BioStar 2 یا شخص ثالث همراه با حضور و غیاب، ویژگی های مدیریت منابع انسانی، X-Station 2 می تواند ساعت کار کارمندان، کارهای انجام شده و همچنین روزهای تعطیلات، اعتبار فتوکپی و بلیط غذاخوری را رهگیری کند.

دیدگاه ها