معرفی سری دوربین های امنیتی Flexidome multi 7000i بوش

بوش خانواده جدید دوربین Flexidome multi 7000i را با مدل های IR و غیر IR عرضه کرده که رزولوشن 12 یا 20 مگاپیکسلی را فراهم کردن نمای کلی چند جهته با جزئیات ارائه می دهد. این دوربین های امنیتی جدید با هوش مصنوعی داخلی (AI) برای پشتیبانی از راهکارهای پیش بینی کننده در برنامه های کاربردی تحت پوشش گسترده مانند تقاطع ها، فضاهای عمومی و خرده فروشی همراه است.

هر سنسور تصویر، با وضوح 3 یا 5 مگاپیکسلی، دارای هوش مصنوعی داخلی است که فراداده را به فیدهای ویدیو اضافه می کند تا داده های ویدیو را به بینش عملی تبدیل کند. این مورد به مشتریان کمک می کند تا حوادث غیرمترقبه را پیش بینی کرده و از وقوع آنها جلوگیری کنند. این دوربین ها حداکثر انعطاف پذیری را ارائه می دهند، زیرا هر سنسور تصویر می تواند به طور مستقل با حداکثر 16 قانون تجزیه و تحلیل ویدیو پیکربندی شده و به مشتریان امکان تصمیم گیری در مورد تمرکز بر هر صحنه را می دهد. دوربین های Flexidome multi 7000i رویکردی منحصر به فرد ارائه می دهند که به شما اطمینان می دهد دوربین ها از کارهای تجاری پایدار با نگهداری از راه دور، پیکربندی و مدیریت دستگاه را انجام دهید.

قابلیت تجزیه و تحلیل هوشمند ویدیو داخلی (IVA) و Camera trainer در این مدل ها، هر دو شکل هوش مصنوعی، از فراداده برای افزودن حس و ساختار برای ضبط تصاویر ویدیویی استفاده می کنند. Camera trainer مبتنی بر یادگیری ماشین، مجتمع کنندگان سیستم را قادر می سازد تا IVA را برای تشخیص اشیا یا موقعیت هایی که بیشترین اهمیت را برای مشتریان آنها دارند، تنظیم کنند. این تجزیه و تحلیل ها بینشی ارزشمند برای پشتیبانی از راه حل های پیش بینی کننده ایجاد می کنند که به اپراتورها کمک می کند قبل از بروز تهدید احتمالی یا وضعیت ناخواسته واکنش نشان دهند.

تمام دوربین های Flexidome multi 7000i که در یک محفظه مستحکم قرار گرفته، چهار لنز مستقل با وضوح بالا (Varifocal) اتوماتیک (AVF) به همراه سنسورهای تصویر با وضوح 3 یا 5 مگاپیکسلی را برای یک بررسی دقیق چند جهته در خود جای داده است. با استفاده از قابلیت بزرگنمایی لنزها، دوربین می تواند تشخیص خودکار افراد را از مسافت تا 130 متر (430 فوت) فراهم کند. سنسورهای تصویر دارای دامنه دینامیکی بالا با حداکثر نوردهی تا 120 دسی بل هستند که باعث کاهش سایه ها و متعادل کردن نور ناهموار می شود تا اشیا و ویژگی های چهره افراد عابر پیاده را به راحتی تشخیص دهد.

همه مدل های IR دارای یک ویژگی مادون قرمز 360 درجه یکپارچه هستند که امکان ضبط تصویر در شرایط تاریک تاریک را تا مسافت حداکثر 30 متر (98 فوت) فراهم می کند. دوربین های Flexidome multi 7000i دارای چهار سنسور تصویر هستند که در عین حال دارای یک آدرس IP واحد هستند و فقط به یک مجوز سیستم مدیریت فیلمبرداری نیاز داشته و با یک کابل قابل نصب است. هر یک از چهار سنسور تصویر را می توان با استفاده از حرکت سه محوره در امتداد یک مسیر دایره ای به طور مستقل تنظیم کرد، و امکان ضبط تصاویر از هر زاویه را فراهم می کند. این منجر به حداکثر راحتی، کابل کشی کمتر، نصب و تنظیم، زمان کوتاهتر و در نتیجه کاهش هزینه ها می شود.

دوربین های Flexidome multi 7000i از نظر طراحی ایمن هستند. آنها یک رویکرد سیستماتیک را با محوریت سخت افزار Secure Element داخلی با قابلیت Trusted Platform Module (TPM) ارائه می دهند و تمام گواهینامه ها و کلیدهای رمزنگاری مورد نیاز برای احراز هویت و رمزگذاری را با خیال راحت ذخیره می کنند.

دیدگاه ها