هانوا تکوین از گسترش خط دوربین PTZ Plus خود با شش مدل جدید خبر داد

هانوا تکوین، مجموعه دوربین های PTZ خود را گسترش داده و شامل شش مدل جدید است. دوربین ها با رزولوشن 4K/6MP/2MP با دامنه بزرگنمایی نوری 25x/40x در دسترس هستند تا متناسب با هر موردی باشند. مدل های جدید دارای چیپست پیشگامانه Wisenet 7 هستند که شامل سه مدل IR (XNP-9250R ، XNP-8250R ، XNP-6400R) و سه مدل غیر IR (XNP-9250 ، XNP-8250 ، XNP-6400) است.

دوربین های جدید 65 درصد سبک تر از دوربین های معمولی PTZ هستند و دارای ویژگی نصب مجدد قفل پیچ خورده برای ساده سازی نصب هستند. یک HPoE RJ-45 تنها اتصال مورد نیاز برای برق و داده است. Wise IR امکان نظارت در تاریکی کامل را با جزئیات دقیق تا فاصله 200 متر فراهم می کند. دوربین های جدید از الگوریتم یادگیری عمیق هوش مصنوعی برای ردیابی اشیا قدرتمند (شخص یا وسیله نقلیه) استفاده می کنند. اپراتورها می توانند بر روی یک شی راست کلیک راست کرده و از ویژگی ردیابی قفل هدف استفاده کنند.

مکانیسم PTZ به دقت از قبل تنظیم شده ± 0.1± می رسد و به دوربین اجازه می دهد تا در عرض یک ثانیه به موقعیت صحیح حرکت کند. طراحی دام جدید همچنین زاویه های شیب قابل توجهی را افزایش می دهد، از جمله 20 درجه بالای افق و 90 درجه مستقیم. دوربین های PTZ Plus همچنین دارای شکل جدیدی از دام هستند که برای دفع آب همراه با عملکرد خشک کردن و گرمایش “چرخش سه گانه” منحصر به فرد ساخته شده که می تواند توسط یک ماشه نرم سفارشی از VMS مانند Wisenet WAVE فعال شود. با هسته Wisenet 7 SoC، دوربین های جدید PTZ از فناوری انحصاری Wide Dynamic Range (WDR) اختصاصی هانوا تکوین پشتیبانی می کنند. این دوربین ها را قادر می سازد تصاویر بسیار واضح از صحنه ها، حاوی ترکیبی چالش برانگیز از مناطق روشن و تاریک، بگیرند. 

دیدگاه ها