معرفی دوربین امنیتی بوش Autodome IP starlight 5100i IR

بوش از دوربین امنیتی اسپیددام جدید خود با نام Autodome IP starlight 5100i IR رونمایی کرده که از سنسور 1/1.8 اینچی با وضوح 4 مگاپیکسل و بزرگنمایی نوری 30 برابر برخوردار است. این دوربین جدید HDR X را همراه با فناوری استارلایت و نور دوگانه – یکپارچه IR و نور سفید – برای ثبت تصاویری ارائه کرده که می تواند افراد یا اشیا را برای شناسایی یا اثبات متمایز کند.

دوربین همراه با هوش مصنوعی داخلی (AI)، در حالت بیکار، از اپراتورهای قابل تشخیص شی در مناطق مورد علاقه برای افزایش ایمنی در نظارت بر شهر و برنامه های محافظت از محیط پشتیبانی می کند. این دوربین جدید که برای فضای بیرون طراحی شده، شامل یک برف پاک کن اتوماتیک سنجش باران برای حفظ تصاویر واضح در شرایط مرطوب هوا با درجه بندی IP66 است و با محفظه IK10 مقاوم در برابر خرابکاری است.

برای پیش بینی امنیت فیلم، در نظر گرفتن مزایای تفسیر داده های ویدیویی و اینکه چگونه می تواند برای تجارت بیشتر از امنیت باشد، مهم است. برای همین منظور، Autodome IP starlight 5100i IR دارای تجزیه و تحلیل ویدیوی ضروری داخلی است. این هوش مصنوعی داخلی، دوربین را قادر می سازد تا با داده های تصویری گرفته شده، فراداده، حس و ساختار ایجاد کند، که مبنای تبدیل این داده ها به بینش های مفید است.

فناوری جدید HDR X دارای دامنه پویایی تا 133 دسی بل است که از قرار گرفتن در معرض کامل در حالی که آثار مرتبط با حرکت را در صحنه هایی با شرایط نوری چالش برانگیز و اشیا متحرک در طول روز حذف می کند، اطمینان حاصل می کند. در صحنه های کم نور، فناوری استارلایت با فیلتر کردن رنگ تا 0.010 لوکس، تصاویر واضح و مرتبط را فراهم می کند. در شب، به ویژه در صحنه های تاریک، نور سفید دوربین تصاویر کاملاً رنگی را در تاریکی کامل تا 60 متر (196 فوت) فراهم می کند. نور مادون قرمز یکپارچه می تواند به کمک اشعه مادون قرمز داخلی، به شناسایی اجسام در تک رنگ تا 320 متر (1049 فوت) کمک کند، که روشنایی مطلوب اشیا را بدون در نظر گرفتن سطح بزرگنمایی تضمین می کند.

تمام دوربین های تحت شبکه بوش با یک رویکرد سیستماتیک و متمرکز بر روی ماژول Trusted Platform Module (TPM) محافظت می شوند، که به طور ایمن تمام گواهینامه ها و کلیدهای مورد نیاز برای احراز هویت و رمزگذاری را ذخیره می کند. این روش مدیریت گسترده کاربر را برای اطمینان از اینکه فقط کاربران مجاز به داده دسترسی دارند ، از تنظیم زیرساخت های کلید عمومی پشتیبانی می کند و آب بندی نرم افزاری را برای تشخیص تغییرات در تنظیمات پیکربندی دوربین فراهم می کند.

دیدگاه ها