عرضه دکتور دود شیائومی با 5 سال عمر باتری

شیائومی محصول جدید خانه هوشمند خود را به بازار عرضه کرده است. Xiaomi Smoke Detector، همانطور که نامیده می شود، محصولی است که به طور مشترک توسط شیائومی و هانی ول ساخته شده و لوگو های دو برند در جلوی دستگاه چاپ شده است. دتکتور دود/آلارم توسط China’s 3C به عنوان یک محصول ضد آتش تایید شده به این معنی که از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است.

این دکتور دود می تواند با برنامه MIJIA جفت شود و بخشی از اکوسیستم خانه هوشمند را تشکیل دهد. در این راستا، این محصول از حالت اتصال بلوتوث 5.0 استفاده می کند، که بدان معناست که باید با درگاه بلوتوث مانند اسپیکرهای هوشمند شیائومی استفاده شود. در واقع، شیائومی پیش از این چند سال پیش یک دکتورهای دود را عرضه کرده بود، اما مدل ها از یک درگاه WiFi استفاده می کند که تفاوت عمده با این مدل است.

دقیقاً مانند مدل قبلی، دکتور دود شیائومی از طرح هزارتوی نوری استفاده می کند، که می تواند ذرات دود تولید شده توسط آتش را تشخیص دهد و بلافاصله در اولین بار زنگ خطر را به صدا در آورد. با تشخیص وضعیت خطرناک، از طریق دستگاه گوشی هوشمند  هشدار شدید داده می شود. در صورت بروز زنگ هشدار غلط، کاربر می تواند با استفاده از برنامه MIJIA در تلفن همراه صدا را از راه دور قطع کند.

دکتور دود بلندگوی مخصوص به خود را دارد که می تواند در فاصله 3 متری صدای زنگ خطر با صدای 80 دسی بل را منتشر کند و به اعضای خانواده اجازه می دهد به موقع واکنش نشان دهند و با آن برخورد کنند. پوسته خارجی محصول از مواد ضد اشعه ماورا بنفش ساخته شده که پس از استفاده طولانی مدت زرد شدن آن آسان نیست. زنگ هشدار همچنین دارای یک شبکه ضد حشرات است تا اطمینان حاصل کند که قطعات حساس توسط حشرات پوشیده نیستند. علاوه بر این، از باتری لیتیوم منگنز یکبار مصرف با مشخصات CR17450 با ظرفیت 2400 میلی آمپر ساعت و باتری تا 5 سال استفاده می کند. این گجت را می توان به دیوار پیچ کرد یا به دلخواه روی سطح دیوار چسباند.

دیدگاه ها