آشنایی با تکنولوژی جدید HDCVI 6.0 PLUS داهوا

داهوا تکنولوژی از نظر وضوح، هوشمندی و قابلیت استفاده در تولید HD-over-Coax پیشتاز است. برای تأمین بیشتر نیازهای متنوع مشتریان، داهوا آخرین نسخه رابط ویدیویی ترکیبی با وضوح بالا – HDCVI 6.0 PLUS – راه اندازی کرده است. به عنوان بخشی از محصولات اصلی داهوا برای سال 2021، HDCVI 6.0 PLUS به چالش های موجود نظارت در صنعت می پردازد که هم به نفع نصاب ها و هم به کاربران نهایی می رسد.

کیفیت تصویر

با محبوبیت نمایشگرهای عریض 16:9 در بازار، از دست دادن کیفیت تصویر به دلیل کشش خروجی فیلم سنتی 4:3 به یک مشکل فزاینده تبدیل می شود، به ویژه در نظارت، که وضوح تصویر و شناسایی دقیق هدف در درجه اول اهمیت است. همانطور که گفته شد، Dahua HDCVI 6.0 PLUS راه حل مناسبی برای این مشکل مشترک دارد. 5 مگاپیکسلی واقعی آن است یک فناوری HD over-Coax در بازار است که نسبت تصویر خیره کننده 16:9 را برای تطبیق بهتر با نمایشگرهای رایج HD ارائه می دهد. در مقایسه با نسخه قبلی 5MP@20fps، فناوری 5 مگاپیکسلی Real خروجی 5MP@25fps و یک FOV بزرگ را فراهم می کند. با ارائه تصاویر دقیق و زنده، فناوری Real 5MP تجربه بصری پیشرفته ای را فراهم می کند و امکان شناسایی و شناسایی دقیق اهداف را در صحنه فراهم می کند.

فناوری Super Adapt

علاوه بر تحریف تصویر، کاربران اغلب با شرایط نوری پیچیده ای روبرو هستند که می تواند بر کارایی نظارت آنها تأثیر منفی بگذارد. راه حل سنتی این مشکل این است که نصب کننده ها تنظیمات دوربین را به صورت دستی تنظیم می کنند تا از عملکرد تصویر اطمینان حاصل کنند و باعث ایجاد وقت و هزینه اضافی می شوند. فناوری Dahua HDCVI 6.0 PLUS Super Adapt این وضعیت دردناک را به گذشته تبدیل کرده است. با توانایی تشخیص صحنه نظارت شده در داخل منزل، خارج از منزل یا در محدوده دینامیکی وسیعی، می تواند تنظیمات دوربین را به صورت خودکار تنظیم کند (مثلاً روشنایی، رنگ، کنتراست و تعادل رنگ سفید) تا با صحنه واقعی مطابقت داشته باشد و نیازی به پیکربندی دستی نداشته باشد فقط برای بهینه سازی عملکرد تصویر. می تواند برای محیط های پیچیده روشنایی سازگار شود، و برای سناریوهای مختلف کاربرد مانند درها، راهروها، سالن ها و حتی پنجره ها ایده آل باشد. برای سناریوهای داخلی، این فناوری می تواند روشنایی مناطق تاریک را در صحنه مشاهده شده به طور قابل توجهی بهبود بخشد و جزئیات واضح و غنی را ضبط کند. برای سناریوهای فضای باز، فناوری Super Adapt می تواند از قرار گرفتن در معرض بیش از حد در محیط های دارای نور زیاد جلوگیری کند، که به طور قابل توجهی کیفیت تصویر را بهینه می کند.

سایر ویژگی ها

علاوه بر این، Dahua HDCVI 6.0 PLUS همچنین دارای تراشه هوش مصنوعی با عملکرد بالا و الگوریتم پیشرفته یادگیری عمیق است که امکان تشخیص دقیق افراد و وسایل نقلیه در صحنه مشاهده شده را دارد. یک نمونه از محصولات داهوا که دارای هوش مصنوعی بهبود یافته است، سری Cooper-I است. این مجهز به Smart Motion Detection (SMD) Plus است که می تواند افراد و وسایل نقلیه را به طور دقیق شناسایی کند و می تواند هشدارهای دروغین ناشی از اشیا نامناسب مانند حیوانات کوچک، برگها، باران، نور و موارد دیگر را به طور موثر فیلتر کند. همراه با Dahua HDCVI Three-in-One (TiOC) ،SMD Plus یک آژیر بهم پیوسته و نورافکن ارائه می دهد که می تواند به طور همزمان از طریق عملکرد فعال/غیرفعال سازی با یک کلیک روشن و خاموش شود تا از مزاحمان جلوگیری کند. همچنین می تواند جستجوی هوش مصنوعی را برای یافتن اهداف بر اساس دسته بندی انجام دهد ، مقدار قابل توجهی از پهنای باند را از طریق رمزگذاری AI صرفه جویی کرده و جستجوی کارآمد هدف را بدون نیاز به مشاهده مقدار زیادی از فیلم ها فراهم می کند. علاوه بر این ، این سری همچنین امکان ضبط صدای زنگ هشدار سفارشی را براساس سناریوهای مختلفی که می توانند از طریق برنامه DMSS در دوربین های جلو بارگذاری شوند، امکان پذیر می کند. سری Cooper-I با موفقیت در سال 2021 راه اندازی شد و به عنوان یک خط تولید سطح پایین قرار گرفته است که راه حل های هوش مصنوعی مقرون به صرفه مناسب برای طیف گسترده ای از سناریوهای کاربردی را ارائه می دهد و ضریب هوشی را برای همه در دسترس قرار می دهد.

Dahua HDCVI ایده های جدید و فرصت های جدیدی را برای صنعت به ارمغان می آورد و همیشه راه حل های اقتصادی، ایمن تر و راحت تری را برای مشتریان خود ارائه می دهد. Dahua HDCVI 6.0 PLUS مجهز به فناوری های پیشرفته ای مانند Real 5MP ، Super Adapt و AI پیشرفته، منجر به تکامل فوق العاده کواکسیال هوش مصنوعی می شود، به طور موثری تصاویر واضح و واضحی را ضبط می کند و افراد و وسایل نقلیه را به طور دقیق در یک صحنه تحت نظارت شناسایی می کند و به کاربران امکان می دهد تا روی آن که واقعاً بیشترین اهمیت را دارد.

دیدگاه ها