کام نت از راه حل اترنت بیسیم نسل 4 رونمایی کرد

شرکت ComNet، تولید کننده تجهیزات انتقال و شبکه فیبر نوری، نسل 4 سری محصولات بی سیم NetWave خود را معرفی می کند که گفته می شود عملکرد و پایداری بیشتری را در برنامه هایی که ازدیاد پهنای باند و افزایش آنها بیشتر است، ارائه می دهد. NW1 Gen 4 در شرایط ایده آل می تواند از توان عملیاتی بیش از 500 مگابیت بر ثانیه برخوردار باشد، و 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه را در خود جای داده و دارای PD سازگار با IEEE802.3at PoE در پورت 1 و منبع تغذیه IEEE802.3af (PSE) موجود در پورت 2 است.

فاصله برای برنامه های حداکثر دو مایل مشخص شده است. این سخت افزار جدید از چیپست چهارهسته ای با عملکرد بالا بهره می برد که برای پاسخگویی به نیازهای بالای توان مورد نیاز برنامه های نظارتی طراحی شده است. ComNet می گوید توان کاملاً جدید نسل 4 NW1 بسیار بیشتر از 95 مگابیت در ثانیه اصلی NW1 اصلی است. NW1 به صورت کیت، NWK1 در دسترس بوده و از دو رادیوی قفل شده با آدرس MAC و سخت افزار نصب تشکیل شده است.

هر واحد NW1 در یک محفظه با دوام تر محصور شده و برای شرایط سخت طراحی شده و دارای دامنه دمای عملیاتی گسترده ای است و همچنین دارای IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است و دارای یک روش اتصال منحصر به فرد با استفاده از LED ها برای کمک به هدف قرار دادن واحدها برای عملکرد بهینه است.

دیدگاه ها