آشنایی با کیت خورشیدی هایک ویژن 4G برای امنیت از راه دور

هایک ویژن، ارائه دهنده راه حل اینترنت اشیا، کیت جدید 4G Solar Panel را برای سایت های امنیتی مستقل راه اندازی کرده است. این کار با ثابت کردن یک دوربین امنیتی که بر روی انرژی خورشیدی اجرا می‌شود، حفاظت از دارایی‌های از راه دور را به سختی به خطر خواهد انداخت.

این کیت (DS-2XS6A25G0-I/CH20S40) شامل یک دوربین 4G، یک پنل خورشیدی، یک باتری و یک براکت است و می تواند نظارت یک مرحله ای را در محیط های از راه دور فراهم کند. این بدان معنی است که ارائه دهندگان می توانند امنیت متصل را به سناریوهایی مانند کشاورزی، دامداری و پیشگیری از آتش سوزی در جنگل ها و همچنین نظارت موقت بر محل های ساخت و ساز تحویل دهند.

همچنین مسئله عدم برق و شبکه، دیگر مشکلی ایجاد نمی کند، چراکه کیت از طریق صفحه خورشیدی و اتصال از طریق 4G به دوربین نیرو می دهد. داده های دوربین به یک ایستگاه ارتباطی و سپس به مرکز نظارت بر امنیت فرستاده می شود، جایی که می توان با استفاده از HikCentral Professional و اپلیکیشن HikConnect مدیریت کرد.

این بدان معنی است که هر دو فعالیت نظارت و مدیریت، مانند مشاهده فیلم به صورت زنده، از راه دور بر روی شبکه 4G قابل انجام است. طراحی سبک آن نصب کیت را آسان می کند، بنابراین فقط یک نفر می تواند آن را با یک پایه نصب کند. سطح حفاظتی IP67 آن را در برابر باران مقاوم می کند و همچنین در برابر وزش باد شدید که اغلب در مناطق دور افتاده تجربه می شود، به خوبی دوام می آورد.

این کیت استقامت طولانی را نشان می دهد، سطح انرژی را تشخیص می دهد و هنگامی که کم است به طور خودکار در حالت کم مصرف تنظیم می شود. این بدان معنی است که در صورت شارژ کامل می تواند به مدت هفت روز در هوای ابری و بارانی کار کند. از مشخصات فنی این کیت می توان به پنل خورشیدی 40 وات، باتری 20 آمپر ساعت باتری قابل شارژ داخلی، دوربین 2 مگاپیکسلی با رزولوشن فول اچ دی و نرخ 30 فریم بر ثانیه، قابلیت DarkFighter® برای تصویربرداری در نور کم، فاصله 30 متری IR و ماژول داخلی 4G (LTE-TDD / LTE-FDD / TD-SCDMA / EVDO) اشاره کرد.

برای مشاهده مشخصات این کیت جدید امنیتی می توانید به صفحه محصول هایت ویژن مراجعه نمایید. 

دیدگاه ها