معرفی دوربین حرارتی تشخیص دمای Wisenet TNM-3620TDY

شرکت هانوا تکوین محصول جدیدی تحت عنوان Wisenet TNM-3620TDY روانه بازار کرده است. این یک دستگاه چند کاناله با دو طیف بوده که دارای یک دوربین تصویربرداری حرارتی در کلاس QVGA و یک دوربین نظارت تصویری 2 مگاپیکسلی است. به این ترتیب، این می تواند گرما و اندازه گیری دما را با دقت بسیار بالایی تشخیص دهد، در حالی که تأیید بصری افراد را در حوزه دید خود فراهم می کند.

در حالت دمای بدن، دوربین تصویربرداری حرارتی کلاس QVGA قادر است دمای فرد را در محدوده 30-45 درجه سانتیگراد، با دقت 0.5⁰C+/- تخمین بزند. هنگامی که توسط فناوری بدن سیاه پشتیبانی می شود، دقت آن به 0.3⁰C+/- افزایش می یابد و به TNM-3620TDY اجازه می دهد تا نشانه ای قوی از تب را در فرد ایجاد کند.

با پشتیبانی از قابلیت یادگیری عمیق مبتنی بر هوش مصنوعی، قابلیت تشخیص چهره، TNM-3620TDY می تواند درجه حرارت 10 نفر را همزمان در فاصله حداکثر 3 متر اندازه گیری کرده، و اپراتورها می توانند تصاویر حرارتی یا استاندارد گرفته شده را مشاهده کنند. طبق گفته هانوا تکوین، TNM-3620TDY با یک سری استانداردهای فنی دستگاه برای ایمنی و عملکرد اساسی تجهیزات الکتریکی پزشکی مطابقت دارد که توسط کمیسیون بین المللی الکترونیک (IEC) منتشر شده است. علاوه بر این، هانوا تکوین روند ثبت نام FDA را به اتمام رسانده و ثبت دستگاه برای TNM-3620TDY در رابطه با ترخیص کالا از گمرک FDA 510 (k) انجام داده است.

در حالت رادیومتریک معمولی، دوربین تصویربرداری حرارتی با دقت بالایی تغییرات دما را در محدوده -20 تا 130 درجه سانتیگراد تشخیص داده و اندازه گیری می کند  با این کار کاربران می توانند مناطق تشخیصی را تنظیم کنند تا مناطق خاص مورد نظر در زمینه دید دوربین را پوشش دهند. این یک ابزار قدرتمند را فراهم می کند که در صورت بروز خطر آتش سوزی در بازیافت، مدیریت پسماند و تأسیسات محل دفن زباله، جایی که احتراق خود به خودی رخ می دهد، هشدار ایجاد می کند. همچنین تغییر دما می تواند هشدار دهنده این باشد که ماشین آلات در کارخانه ها، کارخانه های فرآوری، سردخانه ها و تاسیسات معیوب هستند.

علاوه بر این، یک ویژگی تشخیص نقطه ای، اپراتورها را از طریق یک web viewer قادر می سازد تا بر روی هر پیکسل درون تصویر کلیک کنند تا اندازه گیری دمای منطقه تحت پوشش آن پیکسل را بدست آورند. این دوربین از فرمت های فشرده سازی H.265 ، H.264 و MJPEG و همچنین Wisestream II پشتیبانی می کند.

دیدگاه ها