آشنایی با دوربین امنیتی 5 مگاپیکسلی Wisenet TNV-8010C

دوربین امنیتی جدید پایه زاویه دار 5 مگاپیکسلی Wisenet TNV-8010C جدیدترین محصول شرکت هانوا تکوین است که قابلیت قرارگیری در پوشش Anti-Ligature را داراست و نمی توان به راحتی از روی دیوار جدا کرد. با یک میدان دید گسترده و دامنه شیب -7 ~ + 7 درجه ، TNV-8010C دارای Hallway View است که دوربین را قادر می سازد تصاویر 5 مگاپیکسلی را با نسبت ابعاد 3:4 و 2 مگاپیکسل را در 9:16 ثبت کند. بنابراین کاربران را قادرند تا به طور موثرتری فضاهای بلند و باریک، مانند راهروها را کنترل کنند.

TNV-8010C به عنوان یک دوربین در شب/روز که می تواند تصاویر رنگی واضح و با کیفیتی را ضبط کند و در حالیکه سطح نور محیط تا 0.1lux کاهش یابد، با برخورداری از فناوری (Wide Dynamic Range (WDR، تا 120dB قادر است تصاویر را به طور دقیق در صحنه هایی تولید کنید که همزمان حاوی مناطق بسیار روشن و بسیار تاریک باشد.

از ویژگی های اصلی این دوربین امنیتی شامل رتبه بندی IP66 و IP6K9K و +IK10 مقاوم در برابر خرابکاری، پوشش فولادی ضد زنگ زیبا و دلپذیر، پشتیبانی صوتی دو جهته ورودی/خروجی هشدار داخلی (I/O) اشاره کرد. همچنین مجموعه ای از تجزیه و تحلیل هوشمند ویدئو داخلی (IVA) شامل تشخیص تمرکز، تشخیص جهت، تشخیص حرکت، ورود/خروج، تشخیص خط صوتی و همچنین تشخیص دستکاری است که در صورت حمله کسی به دوربین هشدار ایجاد می کند.

این دوربین همچنین از فناوری فشرده سازی مکمل Wisestream II و همچنین فرمت های فشرده سازی H.265 ، H.264 و MJPEG پشتیبانی می کند. وقتی Wisestream II با فشرده سازی H.265 ترکیب می شود، بازده پهنای باند در مقایسه با فناوری فعلی H.264 تا 75 درصد بهبود می یابد. این دوربین همچنین به اسلات micro SD / SDHC / SDXC مجهز شده و در صورت ایجاد اختلال در شبکه ، حداکثر 128 گیگابایت فیلم یا داده می تواند روی دوربین ذخیره شود. بنابراین ویدیو مربوط به هرگونه حادثه ای که احتمالاً از بین رفته، می تواند با اتصال دوباره شبکه بازیابی شود. به علاوه می توان از طریق (PoE) برق دوربین را تأمین کرد که این امر دیگر نیازی به نصب منبع تغذیه و کابل کشی جداگانه برای دوربین ندارد. علاوه بر این، 3 نقطه آهن ربا وجود دارد که ماژول دوربین را در پوشش Anti-Ligature خود قفل می کند، نصب را سریع و آسان می کند.

دیدگاه ها