معرفی هانوا تکوین از دوربین امنیتی Wisenet X PTZ PLUS

هانوا تکوین از دوربین امنیتی اسپیدام جدیدش با نام Wisenet X PTZ PLUS معرفی کرد. این محصول دارای ردیابی اشیا-مبتنی بر هوش مصنوعی، کنترل دقیق PTZ، بهبود دقت از پیش تنظیم شده، نور IR انعطاف پذیر و افزایش امنیت سایبری هستند. دوربین امنیتی در مدل های 6 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی و 4K ارائه می شود که برای محافظت از محیط و برنامه های بزرگ مانند فرودگاه ها، پارکینگ ها، شهرک های صنعتی، استادیوم ها و مراکز شهر طراحی شده اند، و می توانند کیفیت تصویر در سطح قانونی را در فاصله تا 650 فوت (200 متر) ارائه دهد.

در قلب دوربین های جدید Wisenet X PTZ PLUS تراشه Wisenet 7 قرار گرفته که سیستم پیشگامانه و پیشرفته Hanwha Techwin در یک تراشه (SoC) قرار دارد که اعتبار امنیت سایبری دوربین ها را به میزان قابل توجهی ارتقا می بخشد. از ویژگی های اضافی امنیت سایبری می توان به پیکربندی Secure by Default و مجوز UL CAP اشاره کرد.

Wisenet 7 همچنین با استفاده از فناوری تقویت کنتراست محلی و تجزیه و تحلیل صحنه برای گرفتن تصاویر بسیار واضح از صحنه های حاوی ترکیبی چالش برانگیز از مناطق روشن و تاریک، ضبط تصاویر با کیفیت بالا را با یک ویژگی (Wide Dynamic Range (WDR تضمین می کند. ویژگی منحصر به فرد ردیابی خودکار هوش مصنوعی به اپراتورهای اتاق کنترل اجازه می دهد تا به طور موثر حرکت اشیا را کنترل کنند، در حالی که بدون داشتن هندزفری برای کنترل سایر دوربین ها هستند.

با کلیک راست ماوس، اپراتورها می توانند دوربین را برای قفل کردن و ردیابی خودکار یک شی خاص برنامه ریزی کنند. این کار را با کمک تجزیه و تحلیل فیلم یادگیری عمیق انجام می دهد که افراد و وسایل نقلیه را شناسایی و طبقه بندی می کند.

دیدگاه ها