رونمایی آمازون از دوربین های امنیتی جدید Blink در فضای داخل و بیرون

Blink، یکی از شرکت های دوربین امنیتی خانگی متعلق به آمازون، امروز یک جفت دوربین جدید، Blink Indoor و Blink Outdoor را معرفی کرد. دوربین های امنیتی از طراحی مربع کوچک و جدیدی بهره می برند و قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 1080p را دارند و دارای دید در شب IR، تشخیص حرکت و صدای دو طرفه هستند.

با استفاده از برنامه Blink Home Monitor، کاربران می توانند فیدهای ویدئویی دوربین های خود را مشاهده کرده و همچنین از طریق آنها با افراد در خانه صحبت کنند. یکی از ویژگی های بزرگ مورد استفاده دوربین های جدید، عمر باتری است که آمازون می گوید با استفاده منظم از دو باتری قلمی می تواند تا دو سال دوام بیاورد. آمازون همچنین بسته انبساط باتری را می فروشد که دوام آن را دو برابر می کند، اما در اواخر سال به دست مشتریان می رسد.

ویژگی مهم دیگر ذخیره انعطاف پذیر است. این دوربین ها با آزمایشی رایگان سرویس ذخیره سازی ابری تا پایان سال ارائه می شوند و پس از آن اگر فقط یک دوربین داشته باشید می توانید ماهیانه 3 دلار بپردازید یا برای دوربین های نامحدود در همان مکان 10 دلار در ماه پرداخت کنید. اگر بخواهید، می توانید ضبط ها را بدون هزینه اضافی به صورت محلی ذخیره کنید. یک ماژول همگام سازی در کنار دوربین ها وجود دارد و کاربران می توانند درایو USB را برای ذخیره اطلاعات از 10 دوربین متصل کنند.

دیدگاه ها