آشنایی با کنترل تردد FaceStation F2 Fusion Multimodal Terminal سوپرما

سوپرما از سیستم کنترل دسترسی جدیدی با نام FaceStation F2 Fusion Multimodal Terminal رونمایی کرد. راه حل بیومتریک جدید چندحالته که با استفاده تشخیص چهره و مادون قرمز، کاربر را به طور دقیق شناسایی می کند. این سیستم کنترل دسترسی جدید می تواند با دوربین حرارتی سوپرما ترکیب شود تا کاربران را با درجه حرارت بالای پوست شناسایی کند. همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا، این محصول از قابلیت تشخیص ماست نیز بهره می برد.

این محصول از سیستم تشخیص چهره و مادون قرمز بهبودیافته برخوردار بوده تا نتایج احراز هویت بهتری به دست آورده و به میزان نرخ پایین FAR از 1 در 10 میلیارد برسد. همچنین الگوریتم یادگیری عمیق در این سیستم، قادر است بدون در نظر گرفتن قومیت کاربر و تغییر چهره، عملکرد ضد پوستی را ارائه می دهد.

این محصول، راه حل نوآورانه چندوجهی ابزارهای مختلف تأیید هویت نظیر تشخیص چهره بدون تماس، اعتبار موبایل، اثرانگشت و کارت را ارائه می دهد. ترمینال جدید Fusion Multimodal همچنین از ویژگی Access-on-Card پشتیبانی می کند که شناسایی با داده های بیومتریک ذخیره شده در کارت را امکان پذیر می کند. با ظرفیت حافظه گسترده ، FaceStation F2 می تواند 100000 اثر انگشت یا 50،000 چهره کاربر را ثبت کند.

FaceStation F2 جدید روی پلتفرم بسیار ایمن اندرویدی ساخته شده و کلیه اطلاعات بیومتریک را رمزگذاری می کند تا به شما در محافظت از اطلاعات شخصی افراد در مقابل سرقت سایبری کمک کند.

دیدگاه ها