رونمایی Suprema از دوربین حرارتی دستگاه تشخیص چهره برای شناسایی دمای کاربر

شرکت سوپرما، سازنده دستگاه های کنترل تردد و حضور و غیاب، اخیرا یک دوربین حرارتی طراحی کرده که با ترکیب روی دستگاه تشخیص چهره Facestation 2، می تواند دمای بدن کاربر با حرارت بالا را شناسایی کند. دوربین حرارتی Suprema به منظور تقویت امنیت و ایمنی در مکان ها با ترکیب تشخیص چهره و اندازه گیری دمای پوست طراحی شده است.

راهکار Suprema با استفاده از الگوریتم تشخیص چهره Facestation 2 برای مشخص کردن ناحیه فوقانی صورت، دقت و قوام اندازه گیری دما را افزایش می دهد. Facestation 2 دمای پوست و تصویر حرارتی چهره یک فرد را بر روی رابط کاربری گرافیکی خود نشان می دهد و در صورت تشخیص بالاتر از دمای آستانه، هشدارهای صوتی و تصویری می دهد.

دوربین حرارتی Suprema و Facestation 2 برای نیازهای مختلف قابل تنظیم هستند. به عنوان مثال می توان تنظیم کرد که از ورود کاربرانی که درجه حرارت پوست بالایی دارند، جلوگیری کند، درحالیکه bypass mode ویژگی تشخیص چهره را غیرفعال کرده و تنها کاربران را از طریق میزان درجه حرارت بدن پذیرش می کند. هنگامی که دمای اندازه گیری بالاتر از آستانه از پیش تعیین شده برود، می توان سیستم را تنظیم کرد تا زنگ خطر و اعلان ها را به مدیر سیستم اعلام کند.

با استفاده از فناوری پیشرفته ترموگرافی، دوربین حرارتی Suprema اندازه گیری دما سریع و دقیق را با 19200 پیکسل در هر فریم ارائه می دهد. همچنین با دقت 0.5 درجه سانتی گراد، این دوربین برای اندازه گیری نیازی به مرجع بدن سیاه نداشته و سهولت استفاده را بهبود می بخشد. همچنین مدیر سیستم قادر است داده های دما را در هر دو نوع سانتیگراد و فارنهایت به نمایش گذاشته و در قالب ثبت رویداد نیز ذخیره کند. دوربین حرارتی Suprema را می توان به راحتی از طریق کابل USB به Facestation 2 متصل کرد و امکان نصب آسان در تاسیسات جدید و مقاوم سازی را فراهم می کند.

دیدگاه ها