معرفی دوربین امنیتی 360 درجه AXIS Q6010-E

شرکت اکسیس از یک دوربین مداربسته تحت شبکه 360 درجه با نام AXIS Q6010-E عرضه کرده که برای کار با بالاترین رزولوشن و چندجهته مورد طراحی شده است. همچنین این امکان را برای آگاهی کامل از وضعیت در فضاهای بزرگ یا خیابان های باریک با جزئیات بزرگنمایی در دوربین PTZ فراهم می کند.

این دوربین دارای دو سنسور 4 مگاپیکسلی و دو سنسور 5 مگاپیکسلی (در مجموع 20 مگاپیکسل) است. دوربین مداربسته Q6010-E نمای کلی 360 درجه با وضوح بالا و بزرگنمایی 40 برابری برای ثبت جزئیات ارائه می دهد. علاوه بر این، از قابلیت اتوپایلوت برای ردیابی PTZ به طور خودکار استفاده می کند. هنگامی که در یکی از چهار سنسور 5 مگاپیکسلی دوربین، فردی شناسایی شود، دوربین PTZ به طور خودکار شیء را در ناحیه مشاهده شده، ردیابی می کند.

AXIS Q6010-E همچنین دارای لنزهای قابل تعویض بوده، بنابراین تغییر لنزها برای نیازهای خاص نظارت آسان است. به علاوه، فوکوس از راه دور حداکثر انعطاف پذیری و کالیبراسیون دقیق را تضمین می کند. این محصول مقرون به صرفه از همان براکت، منبع تغذیه و کابل شبکه برای اتصال استفاده می کند، بنابراین هیچ تجهیزات اضافی لازم برای کمک به ساده سازی نصب وجود ندارد.

دیدگاه ها