معرفی اکسس پوینت IP-COM Outdoor CPE3

مدل CPE3 جز یکی از اکسس پوینت های کارآمد شرکت IP-COM است. این اکسس پوینت برای استفاده در فضای بیرون طراحی شده و از فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی کرده و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد راهکارهای مبتنی بر WISP CPE را با هدف ارسال سیگنال‌های بی‌سیم به مسافت‌های طولانی پیاده‌سازی کنند. در نتیجه اکسس‌پوینت فوق ابزاری کارآمد برای استفاده در کناز تجهیزات نظارت تصویری است.

اکسس‌پوینت CPE3 مجهز به آنتن‌های جهت‌داری است که توان 8dbi دارند. در حالی که توان این اکسس‌پوینت‌ در مقایسه با مدل CPE9 کمتر است، اما هنوز هم می‌تواند به نیازهای کسب‌وکارهایی که به دنبال یک ارتباط بی‌سیم مطمئن و پایدار هستند پاسخ دهد. اکسس‌پوینت CPE3 به فناوری Auto-Bridge تجهیز شده تا دو دستگاه CPE بتوانند به شکل خودکار به یکدیگر متصل شده و راه‌اندازی به شکل ساده‌تری انجام شود.

‌از ویژگی‌های شاخص این اکسس‌پوینت قدرتمند می‌توان به امکان برقراری ارتباط به شکل بی‌سیم با WISP Station/hotspot با هدف به‌اشتراک‌گذاری اینترنت، شبکه بی‌سیم داخلی ، قابلیت کارکرد تعاملی به این صورت که یک دستگاه به عنوان اکسس‌پوینت و دیگری به عنوان ایستگاه به ایفای نقش بپردازند تا اتصال از راه دور برای انتقال اطلاعات و داده‌های تجهیزات نظارت تصویری با سهولت بیشتری انجام شود، چراغ‌های ال‌ای‌‌دی که قدرت سیگنال‌های بی‌سیمی که اکسس‌پوینت از سایر دستگاه‌ها دریافت می‌کنند را نشان داده و اجازه می‌دهند بهترین مکان برای راه‌اندازی دستگاه را انتخاب کنید، پشتیبانی از استاندارد ضدآب IP65 که نشان می‌دهد اکسس‌پوینت بدون مشکل در شرایط جوی مختلف قابل استفاده است، راه‌اندازی و مدیریت مرکزی توسط پنل کنترل‌کننده PC-CPE اشاره کرد.

از جمله ویژگی‌های فنی این اکسس‌پوینت می‌توان به پشتیبانی از فرکانس 2.4 گیگاهرتز، استاندارد 802.11n و حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه، قابلیت کار در حالت‌های Access Point، Station و WISP، قابلیت استفاده تا فاصله حداکثر 30 متری به لطف PoE Injector،  قابلیت نصب روی دیوار با پایه، آنتن‌هایی با توان 8 دی‌سی‌بل، کلید ریست، میزان مصرف برق 2.6 وات، مقاومت در برابر شوک الکتریکی 6000V، پشتیبانی از Passive PoE، میزان دقت دریافت‌کننده برابر با MCS0: -92dbm و MCS7:-72dbm و غیره اشاره کرد.

دیدگاه ها