معرفی دوربین های امنیتی تحت شبکه سری WizSense داهوا

شرکت داهوا تکنولوژی دوربین های مداربسته تحت شبکه سری WizSense ارائه کرده که بر پایه یادگیری عمیق که بر انسان و وسایل نقلیه تمرکز می کنند که این مهم باعث هوشمندی و سادگی بیشتر محصولات صنعت دوربین های مدار بسته خواهد شد. WizSense مجهز به تراشه هوش مصنوعی و الگوریتم یادگیری عمیق است. این نرم افزار ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد که هشدارهای دقیقی را برای انسان و وسیله نقلیه تحقق می بخشد.

از خصوصیات برتر این سری محصولات می توان به پیش بینی دقیق قبل از وقوع رخداد وحادثه، بازداری آنی مزاحمان، جست و جوی سریع هدف بعد از رویداد های مشکوک، حفظ حریم خصوصی و محافظت در برابر حملات خرابکارانه اشاره کرد. فرایند پیش بینی دقیق می تواند از طریق SMD Plus انجام شود که شکل انسان و وسایل نقلیه را برا اساس حرکت با به کارگیری الگوریتم های یادگیری عمیق آنالیز و شناسایی می کند. SMD Plus به گونه ای موثر هشدارهای اشتباه ناشی از قطرات باران،برگ درختان، حیوانات، حشرات را تشخیص می دهد تا کاربران بر روی تهدیدات واقعی متمرکز شوند.

جدا از تشخیص اینکه هدف شخص یا وسیله نقلیه است، WizSense همین طور با ویژگی های شناسایی و تشخیص چهره مجهز شده است که به شناسایی و کشف بیشتر و بهتر اهداف کمک خواهد کرد. با مقایسه عکس های گرفته شده از چهره افراد با تصاویر ضبط شده موجود در بانک اطلاعاتی سفارشی شده، ارزش های کسب و کاری از طریق شناسایی افراد مهم افزایش خواهد یافت.

دیدگاه ها