شیائومی از Dingling Smart Video Doorbell S رونمایی کرد

شیائومی به تازگی از نسل جدید دربازکن هوشمند Dingling Smart Video Doorbell S رونمایی کرد. نسخه جدید این گجت در مقایسه با نسل قبلی اش بهبودهای فراوانی داشته است. اول از همه، زاویه دید این دربازکن هوشمند از 105 درجه به 156 درجه افزایش پیدا کرده است. این مدل جدید همچنین، دارای یک لنز فول اچ دی به همراه رزولوشن 1080p است. از سوی دیگر به لطف پشتیبانی از تکنولوژی کدینگ H.265، انتقال ویدیو با سرعت بیشتری انجام می شود.

با این حال بزرگترین بهبود دربازکن هوشمند Dingling Smart Video Doorbell S را می توان به افزایش عمر باتری آن اشاره کرد. گفته می شود که باتری این دربازکن در شرایط فیلم برداری می تواند تا 6 ماه شارژ نگه دارد، اما به شرط اینکه ضبط 20 ویدیو با طول 10 ثانیه در طول روز انجام شود. عمر باتری نیز تحت تأثیر دمای محیط قرار نگرفته و با بیشتر باتری های قابل شارژ موجود در بازار سازگار است.

علاوه بر این، نسخه جدید دربازکن هوشمند شیائومی، این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا پیام خود را در جایی ذخیره کرده و به عنوان مثال، هنگامی که شخصی قصد تحویل بسته پستی را داشته باشد، از طریق پیام ذخیره شده، او را راهنمایی می کند.

کاربران همچنین می توانند میزان فاصله مانیتورینگ و تکنولوژی تشخیص انسان را به صورت دستی تنظیم کرده که وقتی همسایه از گذرگاه آپارتمان رد شد، هشدار ندهد. از سوی دیگر، محصول جدید شیائومی، از زاویه تشخیص واید 100PIR استفاده کرده و قادر است طولانی ترین فاصله بین 5 یا 6 متر را تشخیص دهد. این دربازکن از نسل جدید تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی و فناوری تشخیص چهره افراد بهره مند است. قیمت پایه این دستگاه 259 یوان (36 دلار) بوده و پکیج کامل آن حدود 42 دلار قیمت دارد.

دیدگاه ها