رونمایی فوجی فیلم از دوربین نظارتی SX800

فوجی فیلم از نخستین دوربین نظارتی خود با نام SX۸۰۰ رونمایی کرد. این شرکت با معرفی این محصول وارد عرصه تولید دوربین نظارتی شده است. این دوربین از قابلیت زوم اپتیکال ۴۰ برابری بهره می‌برد و و با آن می‌توان از فاصله یک کیلومتری، عددهای روی شماره پلاک یک خودرو را خواند. فوجی‌فیلم اعلام کرده که این محصول می‌تواند برای امور امنیتی و یا مشاغلی که به چنین امکانی نیاز دارند، گزینه مناسبی برای خرید باشد.

محصول جدید این شرکت، دارای یک لنز ۳۵ میلی متری با فاصله کانونی ۲۵ تا ۸۰۰ میلی متری داشته و قابلیت زوم دیجیتال ۲۵ برابری دارد. به گفته شرکت، ترکیب این دو قابلیت، فاصله کانونی معادل ۱۰۰۰ میلیمتر را به ارمغان خواهد آورد و این یعنی امکان خواندن شماره پلاک خودرو از فاصله یک کیلومتری را خواهد داشت.

در این دوربین، تکنولوژی‌های جدیدی به کار رفته به طوری که قابلیت فوکوس خودکار این دوربین می‌تواند ظرف ۰.۳ ثانیه، روی سوژها فوکوس کند. همچنین قابلیت لرزشگیر اپتیکال نیز در این دوربین نظارتی تعبیه شده که موتور پردازشگر تصویری، به مشاهده سوژه‌ها با جزییات دقیق‌تر کمک خواهند کرد. گفتنی است میزان ایزو این دوربین را تا ۸۱۹۲۰۰ نیز ارتقا داد.متاسفانه فوجی‌فیلم حرفی از قیمت این دوربین نظارتی به میان نیاورد، اما اعلام کرد که از تاریخ ۲۶ جولای، SX۸۰۰ را به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه ها