معرفی دوربین M2026-LE Mk II اکسیس

دوربین تحت شبکه AXIS M2026-LE Mk II یک دوربین بولت کوچک میباشد که بهترین کیفیت اکسیس را با حداقل قیمت ارائه مینماید.این دوربین دارای قابلیت دیددرشب وکیفیت ویدیویی 4 MP/ Quad HD 1440p بوده و گزینه مناسب برای زمانی است که شما به یک دوربین کوچک با نصب آسان برای استفاده در فضای باز/سرپوشیده دارید.این دوربین دردورنگ سیاه و سفید موجود می باشد .

با بکارگیری LED های دید در شب و کیفیت تصویر 4 MP/ Quad HD 1440p، این مدل دوربین یک نظارت با کیفیت و کامل را، حتی در تاریکی مطلق، برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید تنها با نصب یک دوربین، یک دید افقی با زاویه 130 درجه را پوشش دهید ودرنتیجه می توانید هزینه کار را تا حد زیادی کاهش دهید. WDR به شما کمک می کند تا بتوانید تمام جزییات تصویر را در هر شرایط نوری بدی، به صورت کامل در اختیار داشته باشید. برای مانیتورینگ مکان های باریک و بلند، فرمت کوریدور اکسیس، به شما کمک می کند که کیفیت تصاویر را به حداکثر رسانده و در عین حال، مصرف پهنای باند و خافظه را کاهش دهید.

به علاوه ، تکنولوژی زیپ استریم اکسیس، مصرف پهنای باند و حافظه به حداقل می رساند و این اطمینان را به شما میدهد که یک تصویر عالی را با تمام جزییات دریافت خواهید کرد. این دوربین از هر دو فرمت فشرده سازی H.264 و H.265 پشتیبانی می نماید. AXIS M2026-LE Mk II می تواند در شرایط دمایی -30 درجه سانتیگراد تا 50 درجه سانتیگراد کار کند. این دوربین دارای یک محفظه محکم می باشد که میتواند از آن در مقابل آفتاب و باران محافظت نماید. استاندارد IP66 و رتبه بندی NEMA 4X باعث شده تا این محصول بتواند درمقابل شرایط سخت آب و هوایی مانند گردو غبار و طوفان شن و سرمای شدید و گرمای شدید، مقاومت کرده و همواره بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

دیدگاه ها