معرفی دوربین امنیتی لاجیتک Circle 2

دوربین‌های​ جدید بیسیم و باسیم Circle 2 از شرکت لاجیتک برای نظارت داخل و خارج خانه، ابزاری انعطاف‌پذیر برای امنیت خانه است که قابلیت نصب در هر مکانی را دارد.

این دوربین، مجهز به یک لنز فوق عریض ۱۸۰ درجه با کیفیت فیلم برداری ۱۰۸۰p بوده و نصب آن را در هر مکانی برای ارائه تصویری از تمام فضای اتاق آسان می‌کند. همچنین Circle 2 در دو مدل سیم دار و بی سیم عرضه خواهد شد ولی هر دو آنها ضد آب هستند.

کابلی ضدآب هم برای استفاده‌های باسیم بیرون از خانه درنظر گرفته شده است تا زمانی که کابل معمولی طول کافی ندارد اتصال به دوربین را به صورت امن میسر کند. گفتنی است مدل بی سیم دوربین مذکور دارای باتری هایی قابل تعویض بوده و به ادعای شرکت سازنده قادر است تا سه ماه را بدون نیاز به شارژ مجدد روشن بماند.

با Windows Mount یا پایه نگهدارنده دوربین روی پنجره می‌توانید فضای بیرون خانه را از داخل خانه نظارت کنید. این وسیله دریچه دوربین را به سمت خارج خانه و درست مقابل چهارچوب پنجره نگه می‌دارد. جالب است بدانید که دوربین امنیتی لاجیتک، قابلیت پشتیبانی از هاب های هوشمند خانگی نظیر آمازون و اپل را دارد. با الکسا، کاربرها را قادر می‌سازد تا تنظیمات را در دست گیرند و ضبط تصاویر را با فرمان‌های صوتی انجام دهند.

همچنین می توانید با استفاده از نرم افزار اندروید یا iOS و یا نسخه تحت وب، می توانید دوربین خود را کنترل کنید. به علاوه، این دوربین از کلید هوشمند POP این شرکت پشتیبانی کرده که با استفاده از آن دوربین ها را به سایر لوازم خانگی متصل می کند.

از سایر مشخصات این دوربین می توان به توانایی دید در شب، فضای ابری رمزنگاری شده و پشتیبانی گیری آنلاین و نگهداری به مدت ۲۴ ساعت اشاره نمود. قیمت مدل باسیم از ۱۸۰ دلار شروع می‌شود و مدل بدون سیم ۲۰۰ دلار قیمت دارد.

دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *