معرفی دوربین های جدید سری Wisenet P سامسونگ

شرکت Hanwha Techwin (سامسونگ سایق) در بخش آمریکا، به تازگی نسل جدید دوربین های سری Wisenet P با حداکثر وضوح 12 مگاپیکسل و با قابلیت ارسال تصاویر با فرمت جدید H.265 به بازار عرضه شد.

hanwha_p_series-57d3141c5dc4b

این دوربین های جدید دارای حداکثر وضوح 12 مگاپیکسلی با 20 فریم در ثانیه و یا رزولوشن 4K با 30 فریم در ثانیه بوده و قادر است ویدیوهای با کیفیت 4K بگیرد. شرکت Hanwha برای این دوربین های از تکنولوژی جدید WiseStream استفاده کرده که در مدیریت  پهنای باند، حافظه و کیفیت نقش بسزایی را ایفا می کند.

از سوی دیگر، این سری از دوربین ها از کدک های متنوع MJPEG، H.264 و H.265 پشتیانی کرده و دارای تکنولوژی WDR در محدوده حداکثری 120dB می باشد.

از مهمترین ویژگی دوربین های سری Wisenet P داشتن PTZ hand-over، ال ای دی های IR پرقدرت دید در شب و انتقال صدای 2 طرفه، پوشش تصویری با نسبت تصویر 9:16 در نمای راهرو، اصلاح پراکندگی نوری لنز و تشخیص بهم ریختگی فوکوس، پشتیبانی از کارت حافظه تا حداکثر 128 گیگابایت، حسگر پانورامیک چند سنسوره، استانداردهای مقاومت دوربین مداربسته دام Ip66/IP67/IK10 و استاندارد IP66/IK10 برای مدلهای دوربین مدار بسته بولت است.

دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *