معرفی سری دوربین های تحت شبکه هواوی

هواوی بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی در جهان، با معرفی سری دوربین های تحت شبکه Matrix Intelligence رسما وارد بازار سیستم‌های نظارت تصویری شد.

هواوی در سری Matrix Intelligence تمرکز خود را بر روی تجربه کاربری و آنالیز هوشمند تصاویر گذاشته و آن را مقدمه‌ای برای ورود به بازاری بزرگ‌تر بنام «شهر هوشمند» قلمداد می‌کند. در واقع هواوی هدفی آینده‌نگرانه داشته و خود را برای گرفتن سهمی بزرگ از بازار شهرهای هوشمند در آینده‌ای نزدیک آماده می‌کند.

huawei-surveillance-solutions-if-design-awards-2016-doorbin-info

دوربین‌های تحت‌شبکه H.265 هواوی به محض معرفی، جایزه معتبر IF Design Awards 2016 را کسب کرده‌اند و احتمالا با قیمتی رقابتی عرصه را برای رقبا در سراسر جهان تنگ خواهند نمود.

پردازنده تولیدی هواوی بنام های‌سیلیکون (HIsilicon) هم‌اکنون در دل بسیاری از دوربین‌ها و دستگاه‌های ضبط تصویر میان‌رده و حتی بالارده جاخوش کرده، همین امر نشانگر دست باز هواوی برای ارائه محصولاتی رقابتی و در عین حال، باکیفیت است.

محصولات سری Matrix Intelligence به سنسورهای ۲, ۳ و ۵ مگاپیکسل و قابلیت‌هایی از جمله WDR, فشرده‌ساز ویدئویی H265, آنالیز هوشمند تصویر و فضای ذخیره‌سازی ابری مجهز شده‌اند.

منبع: دوربین دات اینفو

دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *